Sidor

12 juni 2012

Biblioteket

Gick till biblioteket efter skolan eftersom dom börjat med sommarlån tänkte jag att jag skulle låna en eller två över sommaren. Det slutade med att jag gick hem med nio stycken. Vilket resulterar att jag har ca. 43 olästa böcker.. Jag hade tänkt att jag skulle ha läst ut alla när sommarlovet är slut men det betyder att jag måste läsa ut ca. 4 st i veckan och det känns ganska omöjligt eftersom dom flesta är ganska tjocka... .
Dom jag lånade var iallafall:


  • Döden i dina ögon av Rachel Ward
  • Erebos av Ursula Poznanski
  • De vassa tändernas skog av Carrie Ryan
  • Helena av Josephine Angelini
  • Den vita katten av Holly Black
  • Tankeläsaren av Kristin Cashore
  • Fallen ängel av Becca Fitzpatrick
  • Sveket av P.C. Cast & Kristin Cast
  • Vad mina vänner inte vet av Sonya Sones

1 kommentar:

Anna sa...

Grattis! Du vann tävlingen om Sagan om Ringen! Mejla mig din adress på bookshelves1@hotmail.com så skickar jag boken så snart som möjligt:D