Sidor

10 september 2012

Now I´m back!

Helloo!
Nu är jag tillbaka. Det har tyvärr inte blivit så mycket läsning på sistone eftersom jag har fått Tv-serie feber. Just nu håller jag i allafall på och läser Catching Jordan & Allt jag säger är sant. Jag tycker det är extremt jobbigt att läsa två böcker samtidigt men eftersom vi måste läsa en svens bok i skolan och jag läser en engelsk hemma så har jag inget val.. Men snart är båda utlästa och jag får börja på Den röda handsken.
Jag ska också se till att fixa en bookhaul någon dag. Jag har införskaffat ca. 17 nya böcker på dom 3 senaste månaderna.. Jag som bestämde i början av Maj att jag skulle ha köpförbud.. Gick inte så bra kan man säga..
Men nu har jag äntligen fått en bokhylla! Så nu har jag lite bättre ordning på mina böcker. Ska kanske göra en bookshelf tour?

Nu ska jag lägga mig och titta på mirror mirror.

(Jag funderar på om jag ska börja recensera filmer också?)

en gammal bild..

Inga kommentarer: